Algemeen
Het boek Merk Toch Hoe Sterk gaat over het toevoegen van waarde in de onderneming. Een van de beste manieren om dit te doen is om te investeren in het merk. Het merk is immers het middel waarmee U op een duidelijke manier met Uw klant kunt communiceren alsmede een langdurige relatie kunt gaan bouwen. Producten zijn uitwisselbaar maar merken niet. Bedrijven zouden daarom merkgeoriënteerd moeten worden. Bedrijven die dit daadwerkelijk zijn verdienen dan ook over het algemeen het dubbele van bedrijven die dit niet zijn. Merken vragen om leiderschap, visie, moed en doorzettingsvermogen.
Merkgeoriënteerd zijn is een keuze, maar wel een waarmee niet alleen de klant maar zeker ook de onderneming zelf wordt geconfronteerd. Extern roepen betekent immers intern waarmaken. Dit boek geeft een brede inzage in de merkenmaterie en de belangrijkste stappen die genomen moeten worden om het merk een succes te laten zijn. Merk toch hoe sterk is inmiddels uitgegroeid tot een toonaangevend boek in de wereld van de merken.
ISBN: 978-90-13-04734-9 Kluwer