PM. SMS.


Paul Moers Strategic Marketing Services(PM.SMS.) richt zich op het vormgeven en implementeren van strategie in bedrijven. Er is een speciale focus op merkdenken als belangrijk onderdeel van het strategisch proces. Het merk zou immers het leidend principe van de organisatie moeten zijn. Er wordt gewerkt met speciale methodes en technieken die hun waarde hebben bewezen. De manier van werken is vooral gericht op het inspirerend overdragen van kennis en kunde. PM.SMS. is werkzaam voor een brede klantenkring en kan daarom ook makkelijk inzichten uit verschillende industrietakken combineren.

 

Er wordt een concreet verslag van aanbevelingen en resultaten opgesteld waarmee de organisatie direct aan de slag kan. PM.SMS. durft organisaties uit te dagen. Alleen daarmee kan het marketingbeleid op een hoger plan komen. De consultants die voor PM.SMS. werken hebben allemaal hun strepen in het bedrijfsleven verdiend. Ze zijn om die reden dan ook extra praktisch ingesteld. Onze technieken en methodes zijn een middel en geen doel op zich. Onze sterkte ligt in korte krachtige trajecten waarbij de tijdsbesteding van de klant minimaal is. Klanten zijn zeer enthousiast over deze opvallende aanpak.

Lezingen

  • Werk aan de winkel 3.0 – Hoe overleef ik als retailer de toekomst? Een lezing met optimistische kijk en concrete stappen om klaar te zijn voor een uitdagende toekomst. In één klap ben je als retailer weer helemaal bij.
  • Dienstbaar zijn is het nieuwe goud – over het boek Dienstbaar zijn is het nieuwe goud. Hoe helpt dienstbaarheid om je businessmodel te verbeteren.
  • De kracht van passie – over het boek De kracht van passie. Passie als middel om te excelleren
  • Succes is niet voor lafaards - over het boek Succes is niet voor lafaards. Hoe blijf je in een crisis succesvol?
  • Merk toch hoe sterk - over het boek Merk toch hoe sterk. Hoe bouw je sterke merken die impact hebben?
  • De kracht van huismerken - over het boek New private brands. Hoe kunnen huismerken je formule helpen?
  • Connectivity - Zien en begrijpen wat er om je heen gebeurt
  • Retailontwikkelingen – Wat zijn de ontwikkelingen in retail en welke rol speelt internet?
Meer info

Twitter