Klanten


De klantenkring van PM.SMS. is breed opgezet om extra kruisbestuiving te kunnen genereren. We willen succesvolle methodes en technieken overdragen op andere sectoren. Het is opvallend hoeveel men op dit gebied van elkaar kan leren.

 

De 7 gebieden waar we inmiddels honderden klanten op succesvolle wijze hebben kunnen helpen zijn:

 

Retail


  • Vomar


  • Karwei


  • Praxis


  • Hubo


  • Multimate


  • Makro


  • Perry Sport


  • Aktie Sport


  • Ferney


  • Majestic


  • Albert Heijn


  • Jumbo


  • Coop


  • Hoog Catharijne


  • Euretco


  • Bakker Bart


  • GroenRijk


  • de Bijenkorf


  • Hema


  • Makelaarsland


  • Meubitrend

Finance


  • Rabobank


  • ING


  • SNS


  • Friesland Bank


  • Interpolis


  • Avero


  • Centraal Beheer


  • Allsecur


  • MomentumCapital

Industrial


  • DSM


  • Novozymes


  • Avebe


  • Eriks


  • Stahl Holding


  • Hafele


  • ADK


  • Meyn


  • Vinke Display


  • Dura Vermeer


  • Werkman


  • Pictuare


  • Zeelandia


  • Tebulo


  • Alphabet


  • Dyecoo

Non-profit


  • Oogziekenhuis Rotterdam


  • Politie Utrecht


  • Universiteit van Amsterdam


  • Reisinformatiegroep


  • Euroforum

FMC


  • Landschap Noord Holland


  • Twente Milieu


  • KIFID


  • Bolletje


  • Stegeman


  • Westland Kaas


  • Vrouw/Telegraaf


  • Holmegaard Glas


  • Concorp


  • Unilever


  • Danone


  • Henkel


  • SCA


  • Nestlé


  • Grolsch


  • Pure Energie

Agro


  • Dekker Chrysanten


  • Hobaho


  • Bloemenveiling Aalsmeer


  • Fides


  • Dutch Flower Group

Diversen


  • Ado Den Haag Business club


  • Erfgooiers Businessclub Laren


  • Yarden


  • Mitros


  • Ten Kate Huizinga


  • BDO


  • Van Benthem en Keulen Advocaten


  • Universiteit van Copenhagen


  • Faber personeelsdiensten


  • Tracé

Lezingen

  • Werk aan de winkel 3.0 – Hoe overleef ik als retailer de toekomst? Een lezing met optimistische kijk en concrete stappen om klaar te zijn voor een uitdagende toekomst. In één klap ben je als retailer weer helemaal bij.
  • Dienstbaar zijn is het nieuwe goud – over het boek Dienstbaar zijn is het nieuwe goud. Hoe helpt dienstbaarheid om je businessmodel te verbeteren.
  • De kracht van passie – over het boek De kracht van passie. Passie als middel om te excelleren
  • Succes is niet voor lafaards - over het boek Succes is niet voor lafaards. Hoe blijf je in een crisis succesvol?
  • Merk toch hoe sterk - over het boek Merk toch hoe sterk. Hoe bouw je sterke merken die impact hebben?
  • De kracht van huismerken - over het boek New private brands. Hoe kunnen huismerken je formule helpen?
  • Connectivity - Zien en begrijpen wat er om je heen gebeurt
  • Retailontwikkelingen – Wat zijn de ontwikkelingen in retail en welke rol speelt internet?
Meer info

Twitter